تحقیق کلمات کلیدی برای سایت وردپرس

چگونگی انتخاب بهترین کلمات کلیدی برای وب‌سایت شما

محتوایی که شما در هر صفحه از سایتتان می‌نویسید، در درجه اول برای کاربر است. یعنی شما هدفتان این است که این محتوا به درد کاربر بخورد و نیاز و هدف او را تامین کند. وردپرس به شما امکان می‌دهد تا URL‌های دوستانه و قابل ویرایش برای سئو بسازید. متأسفانه، ممکن است همیشه یک برنده واضح بین کلمات کلیدی وجود نداشته باشد. وقتی این اتفاق می افتد، موضوع، هدف خود را در نظر بگیرید و بر اساس داده هایی که دارید و غریزه خود بهترین انتخاب را داشته باشید. شما می توانید چندین هدف داشته باشید، اما در حالت ایده آل، هر صفحه وب جداگانه ای که ایجاد می کنید باید یک هدف اصلی را هدف قرار دهد.

سپس می توانید نتایج را بررسی کنید و کلمات کلیدی بالقوه خود را اصلاح کنید. اگر از AIOSEO استفاده می‌کنید ، می‌توانید از ویژگی عبارات کلیدی اضافی برای یافتن آسان کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید. اگر مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، در اینجا نکاتی در مورد چگونگی پیدا کردن کلمات کلیدی که ترافیک زیادی را به وب سایت شما وارد می کنند، آورده شده است. اگر می خواهید ایده هایی برای کلمات کلیدی ایجاد کنید، سپس شروع به وارد کردن عبارات یا کلمات در کادر جستجو کنید. این می تواند هر چیزی باشد، از نام محصول پرفروش شما گرفته تا یک کلمه کلیدی جدید در صنعت شما. بخش تجزیه و تحلیل SERP لیستی از نتایج جستجوی برتر برای کلمه کلیدی که در ابتدا وارد کرده اید را نشان می دهد.

براساس داده‌هایی که اکنون جمع آوری کرده‌اید، می‌توانید استراتژی کلمه کلیدی را تعیین کنید. اگر مراحل بالا را دنبال کرده‌اید، باید یک صفحه گسترده با مقدار قابل توجهی عبارات کلیدی، به علاوه اطلاعاتی در مورد رقبا و هدف جستجوی مخاطبان برای آن عبارات کلیدی داشته باشید. امیدواریم این مقاله به شما در اینکه چگونه کلمات کلیدی به سایت اضافه کنیم و افزودن توضیحات متا و افزودن متاتگ در صفحه اصلی کمک کرده باشد. در انتها توصیه می کنیم کلمات کلیدی و توضیحات متای رقبا را هم بررسی کنید تا انتخاب بهتری در مورد کلمات کلیدی داشته باشید. همان طور که دیدید اضافه کردن کلمات کلیدی به سایت بسیار راحت  است شما همچنین می توانید کلمات کلیدی و توضیحات متا را به صفحه اصلی سایت وردپرسی خود اضافه کنید.

چون ممکن است جزو کلمات رقابتی و سخت باشند که برای رتبه‌گیری آنها به چند سال کار سئو نیاز داشته باشید. شما ممکن است کیوردها را با اهداف مختلفی مثل هدف تجاری، تبادلاتی، اطلاعاتی یا ناوبری برای صفحات هدف‌گذاری کنید که هر هر کدام، یک نوع هدف جستجو هستند. کیورد تارگتینگ به این معنی است که شما کلمات کلیدی مناسب برای جذب مخاطب هدف را انتخاب کنید و آنها را در صفحه و محتوای مناسب به کار ببرید. هیچ‌گاه فراموش نکنید که هدف اصلی، ارائه محتوای باکیفیت و ارزشمند برای کاربران است. حتی اگر از کلمات کلیدی به‌خوبی استفاده کرده باشید، اما محتوای شما نتواند نیاز کاربران را برآورده کند، رتبه‌بندی شما پایدار نخواهد بود.

چرا که بیشتر از این تعداد در نتایج جستجو نمایش داده نخواهد شد و اگر بیشترین از این حد باشد در پایان آن (…) نمایش داده می‌شود. کاربران این کلمات را زمانی جستجو می‌کنند که آماده خرید یا انجام یک اقدام مشخص هستند. عبارت‌هایی مثل «خرید آیفون ۱۶»، «سفارش آنلاین عطر» و «تخفیف کفش ورزشی» کلمات کلیدی تراکنشی به حساب می‌آیند. این کلمات توسط کاربرانی استفاده می‌شوند که در مرحله مقایسه و بررسی هستند و هنوز تصمیم نهایی برای خرید نگرفته‌اند. برای مثال «مقایسه تلویزیون سونی و سامسونگ»، «بهترین گوشی‌های سال ۲۰۲۴» و «بررسی ایرپاد پرو ۲» از این نوع کلمات کلیدی هستند. این کلمات معمولا رقابت کمتری دارند و راحت‌تر در نتایج جستجو رتبه می‌گیرند.

علاوه‌بر این پس از جستجوی یک عبارت در گوگل، اگر به پایین صفحه بیاید، پیشنهادات دیگر گوگل را در بخش Related Searches مشاهده می‌کنید که می‌توانید از آن‌ها هم استفاده کنید. پیشنهاد ما این است که از پیشنهادات گوگل برای کلمات کلیدی استفاده کنید تا بتوانید مخاطبین بیشتری را به سمت سایت خود جذب کنید. گفتیم که در مرحله شناسایی کلمات و تخمین جستجو با 2 تا 5 هزار عبارت روبرو هستیم ولی بسیاری از این عبارات از نظر مفهوم و هدف کاربر به هم شباهت دارند و نباید برای هرکدام یک صفحه مجزا بسازیم. مخاطب اصلی‌ترین فاکتور تعیین کننده در رشد سایت شما در فاکتورهای سئو مثل افزایش نرخ ترافیک، کاهش بانس ریت، افزایش زمان حضور کاربران در سایت، … و در نهایت افزایش رتبه در صفحات نتایج گوگل است. من در این محتوا به شما خصوصیات بهترین استراتژی برای تحقیق کلمات کلیدی را یاد می‌دهم. مقدمه همان پاراگراف اول است و اولین چیزی که گوگل و کاربران می‌خوانند.

شما می‌توانید داده‌ ها را در فرمت دیداری به صورت تصویر دانلود کرده و یا آن‌ ها را به صورت یک فایل CSV دریافت کرده و از نرم‌ افزارهای ترجیحی خود استفاده کنید. اتفاقا در بیشتر موارد برداشت اولیه ما با نیاز مخاطب یکسان نیست چرا که به واسطه تخصص و تجربه در حوزه کاری خود بسیاری از مفاهیم را بدیهی فرض می‌کنیم یا از اصطلاحات تخصصی بهره می‌گیریم. مثلا اگر هدف سایت شما فروش محصولات بیشتر است، در استراتژی خود بیشتر به سمت فضاهای فروش، بازاریابی، جذب مشتری و… بروید. حال پس از انتشار نوشته، آدرس اصلی و هر آدرسی از سایت خود خواهید دید که با اشتراک گذاری لینک آن متای توضیحات نوشته در شبکه‌های اجتماعی و نرم‌افزار های پیام رسان نمایش داده خواهد شد. حال پس از اینکه کلیدواژه‌های خود را وارد کردید بر روی دکمه ویرایش اسنیپت کلیک کرده و متای توضیحات خود را در ان وارد کنید.

پس از تهیه فهرست کلمات کلیدی، یک کار بسیار مهم باید انجام دهید، آن هم تحقیقات کلمات کلیدی است. در واقع اینکه بخواهید صرفا یک لیست از کلمات کلیدی تهیه کنید، سودی برای شما ندارد؛ باید بتوانید این لیست را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید. اینگونه به شکل موثرتری می‌توانید روی کلمات کلیدی مورد نظر کار کنید. خوشبختانه ابزارهای زیادی هم برای تحقیق کلمات کلیدی وجود دارد که در این زمینه به شما کمک می‌کنند. Semrush یکی از قدرتمندترین ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی است که امکانات گسترده‌ای برای سئو و بازاریابی دیجیتال ارائه می‌دهد.

خدمات سئو ما شامل تحلیل کلمات کلیدی، بهینه‌سازی محتوا، ایجاد بک لینک باکیفیت و اجرای استراتژی‌ های موثر سئو داخلی و بازاریابی دیجیتال می‌ شود. ما با به‌ روزترین روش‌ ها و استراتژی‌ های سئو، تضمین می‌ کنیم که وب‌سایت شما از لحاظ فنی و محتوایی به بهترین شکل ممکن باشد. آژانس دیجیتال مارکتینگ دیبا با ارائه خدمات تخصصی در زمینه تولید محتوای متنی، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا محتوای سئو شده و باکیفیتی برای وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی خود ایجاد کنند. تیم دیبا با استفاده از استراتژی‌های نوین بازاریابی محتوایی، به بهبود رتبه و افزایش ترافیک سایت‌ها کمک می‌کند. تحقیق صحیح کلمات کلیدی مهم است زیرا مشخص می‌کند که مخاطبان شما از چه عباراتی برای جستجو استفاده می‌کنند. برای جلوگیری از این عدم تطابق، باید به طور کامل در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید.

خوشبختانه ابزارهای زیادی برای تحقیق کلمات کلیدی وجود دارند که کار ما را بسیار ساده کرده‌اند. معیار مهم دیگر برای هدف‌گذاری کیوردها در صفحات سایت اینترنتی توجه به کلمات کلیدی ارزشمند برای رقابت سئو است. از بین سه نوع اصلی کلمات کلیدی دم کوتاه، میانی و کیورد دم بلند یا طولانی، دو نوع اول معمولا حجم جستجوی بالاتری دارند. یکی دیگر از مهم‌ترین معیارها برای هدف‌گذاری بهترین کلمه یا کلمات کلیدی در صفحات سایت سرچ اینتنت یا هدف جستجوی کاربر است. بنابراین، در انتخاب بهترین کلمات کلیدی برای صفحات و محتوای آنها به ارتباط موضوعی و معنایی آنها با محتوا و هدف کاربران از جستجو دقت کنید.

به عنوان مثال، اگر وب‌سایت شما یک فروشگاه آنلاین است، باید از کلمات کلیدی مانند “خرید آنلاین کفش” استفاده کنید. اما اگر وب‌سایت شما یک وبلاگ است که راهنمای خرید ارائه می‌دهد، کلمات کلیدی مانند “راهنمای خرید کفش ورزشی” مناسب‌تر است. اکنون که می دانید کدام کلمات کلیدی را هدف قرار دهید، برای بهترین نتایج باید آنها را کجا قرار دهید؟ این پاسخ و موارد دیگر را در مقاله های بعدی ما بیابید. فرض کنید شما یک وب سایت پینگ پنگ دارید و می خواهید صفحه ای در پاروهای پینگ پنگ ایجاد کنید. به عنوان مثال، اگر به دنبال یک سرویس نصب سینک سفارشی هستید، گوگل سعی می کند مرتبط ترین صفحاتی را که حاوی آن کلمات خاص هستند (که کلمات کلیدی یا عبارات کلیدی نیز نامیده می شوند) فهرست کند.

برای جزئیات بیشتر، لطفاً راهنمای ما در مورد نحوه نصب Google Analytics در یک وب سایت وردپرس را ببینید . اگر یک فروشگاه آنلاین دارید ، می توانید از آن کلمات کلیدی در عنوان، توضیحات و دسته بندی محصولات خود نیز استفاده کنید. اگر از WooCommerce برای فروشگاه آنلاین خود استفاده می کنید، لطفاً راهنمای گام به گام ما را برای رتبه ۱ در Google ببینید . تحقیق رقیب جایی است که از ابزاری برای تجزیه و تحلیل عملکرد کلمه کلیدی خود استفاده می کنید و سپس آن را با رقبای خود مقایسه می کنید. با WPBeginner’s Keyword Generator، می‌توانید تمام تحقیقات کلیدواژه را از یک صفحه مرور کنید. همچنین می توانید تحقیق کلمه کلیدی را به صورت فایل CSV دانلود کنید .

عبارت‌های مثل «دیجی‌کالا»، «ورود به اینستاگرام» و «صفحه اصلی دیدوگرام» از نمونه‌های کلمات کلیدی ناوبری هستند. برای مثال این صفحه برای کلیدواژه «کلمه کلیدی چیست؟» نوشته شده است؛ کاربر برای درک مفهوم «کلمه کلیدی» این عبارت را جستجو می‌کند و گوگل این صفحه را در نتایج به او نشان می‌دهد. ولی اگر شما کیورد تارگتینگ یا هدف‌گذاری کلمات کلیدی را به درستی برای صفحات مختلف سایتتان انجام دهید و بهترین کلمات کلیدی را برای صفحه تعیین کنید، بهترین نتیجه را از سئو خواهید گرفت. شما اگر ندانید برای هر صفحه از سایت خود روی چه کلمات کلیدی هدف‌گذاری کنید، محتوای سایت شما به اندازه‌ای که انتظار دارید بازخورد نمی‌گیرد و امتیاز خوبی از سئو به دست نمی‌آورید. این راهنمای جامع از ایوسی (IVSI) به شما درک کاملی از چگونگی ردیابی و تحلیل مؤثر کلیدواژه‌هایی که کاربران را به سایت وردپرس شما هدایت می‌کنند، ارائه خواهد داد.

برای موتورهای جستجو، از کلمات کلیدی برای گروه‌بندی و رتبه‌بندی وب‌سایت‌هایی استفاده می‌شود که برای افرادی که محتوای خاص آنلاین را جستجو می‌کنند، مرتبط هستند. یک موضوع بسیار مهم که تاثیری زیادی بر رتبه‌بندی سایت می‌گذارد، استفاده از عبارات کلیدی مرتبط است. در واقع با انجام این کار، گوگل و سایر موتورهای جستجوگر خیلی راحت‌تر می‌توانند موضوع محتوا را درک کنند. برای اینکه بتوانید کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کنید، از ابزارهای مختلفی مثل SEMrush می‌توانید کمک بگیرید. البته اگر در زمینه کاری خودتان هم حرفه‌ای باشید، قطعا کلمات کلیدی مرتبط را می‌دانید.

در این صورت می‌توانیم با برنامه‌ریزی مناسب و در یک بازه زمانی مشخص، با توجه به نیاز کاربران کلمات کلیدی خود را انتخاب کنیم. اتفاقی که هم رضایت آن‌ها را به‌همراه دارد و هم می‌تواند ترافیک ورودی سایت ما را افزایش دهد. هنگام نوشتن محتوای خود، می توانید کلمه کلیدی مورد نظر خود را در ابزاری مانند AIOSEO وارد کنید. سپس AIOSEO به شما کمک می کند تا محتوای خود را برای این کلمه کلیدی متمرکز بهینه کنید. حتی اگر موفق به رتبه‌بندی برای این کلمه کلیدی شوید، ممکن است برای ایجاد محتوایی که با هدف جستجوی بازدیدکننده مطابقت داشته باشد دچار مشکل شوید.

جواب هر کدام از این سوالها و هدفی که برای تولید یک محتوا یا صفحه سایت خود دارید، در تعیین بهترین کلمات کلیدی تاثیرگذار هستند. بنابراین باید برای هر محتوا یا صفحه سایتتان، کیوردهایی را انتخاب کنید که با هدف جستجوی کاربر همخوانی داشته باشد. بعضی از کلمات کلیدی حجم جستجوی بالایی ندارند ولی از پتانسیل بالایی برای جذب ترافیک برخوردار هستند. شما باید در انتخاب یک یا چند کلمه کلیدی برای یک محتوا یا صفحه سایتتان به این مسئله دقت کنید که این کلمات چند بار در گوگل جستجو می‌شوند. شما در این محتوا با معیارهای بهترین کلمات کلیدی برای هدف‌گذاری روی صفحات سایت آشنا می شوید.

94 درصد از جستجوهایی که در گوگل انجام می‌شود با تلفن‌های همراه است.پس در قدم اول لازم است وب‌سایت شما کاملاً ریسپانسیو باشد. برخی از ابزارها حتی می‌توانند به شما کمک کنند تا فرصت‌هایی را برای پیشی گرفتن از رقبای خود پیدا کنید. به عنوان مثال، نوار کناری Semrush یک بخش کامل به تحقیقات رقبا دارد. با کمی فکر کردن و پاسخ دادن به این سوالات، خیلی راحت می‌توانید هدف تعیین کنید. این سوالات هم پاسخ ثابتی ندارند که شما بخواهید به دنبال یک پاسخ آماده بگردید.

یک راه‌حل بسیار ساده برای تهیه فهرست کلمات کلیدی وجود دارد، آن هم پاسخ به سوالات و مشکلات کاربران است. مهم نیست که در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کنید، قطعا کاربران مورد نظر شما با مشکلات مختلفی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. به همین منظور می‌توانید برای پاسخ به مشکلات و پرسش‌های احتمالی آن‌ها، کلمات کلیدی مناسبی پیدا کنید. هدف اصلی تحقیق در مورد کلمات کلیدی این است که بدانید مشتری شما به دنبال چه چیزی است و سپس در نتایج جستجو برای آن کلمات کلیدی رتبه بندی کنید. تحقیق کلمات کلیدی یا کیورد ریسرچ یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین بخش های سئو داخلی است.

این شامل تعداد کل بک لینک ها ، دامنه های ارجاع دهنده، کلمات کلیدی ارگانیک و بررسی محتوا است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید روی هر یک از این بخش ها کلیک کنید. AIOSEO حتی به شما بازخورد و پیشنهاداتی در مورد چگونگی بهبود محتوای خود می دهد. با پیروی از این توصیه ها، بهترین شانس ممکن برای رتبه بندی برای این عبارت کلیدی اضافی را خواهید داشت. با تجزیه و تحلیل این گزارش، می توانید بهتر درک کنید که چرا این صفحه برای این کلمه کلیدی خاص رتبه بالایی دارد. اگر می خواهید برای این کلمه کلیدی رتبه بندی کنید، این سایت ها بزرگترین رقیب شما هستند.

برای مشاهده لیست کامل کلمات کلیدی مرتبط، روی دکمه «مشاهده همه…» کلیک کنید. سپس یک کلمه کلیدی را در قسمت “Enter domain, keyword or URL” تایپ کنید. همانطور که گفته شد، بیایید نگاهی به نحوه انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای وبلاگ وردپرس خود بیاندازیم . قبل از اینکه به سراغ تحقیق کلمات کلیدی برویم، بهتر است که با برخی از مفاهیم پایه آشنا شوید. به همین دلیل در قسمت زیر به صورت خلاصه مفاهیم مهم و پایه را برای شما عزیزان توضیح داده‌ایم.

بررسی یا تحقیقات در مورد اینکه مردم چه کلماتی را در گوگل جستجو می‌کنند در بهینه‌سازی خود و دریافت ترافیک ارگانیک در وب‌سایت نقش اساسی دارد. امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه انجام تحقیق کلمات کلیدی برای وبلاگ وردپرس کمک کند. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد نحوه درست ایجاد یک خبرنامه ایمیلی ببینید یا مقایسه تخصصی ما را در مورد بهترین خدمات تلفن تجاری برای مشاغل کوچک بررسی کنید . وقتی صحبت از تحقیق کلمات کلیدی می شود، همیشه این وسوسه وجود دارد که از عبارات جستجوی عمومی استفاده کنید که حجم جستجوی زیادی دارند. این یک مجموعه کامل سئو با ابزارهایی است که می تواند به شما در انجام تحقیقات ارگانیک، تحقیقات تبلیغاتی پولی، تحقیقات کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل عمیق رقابت کمک کند.

در حالی که روش کنسول جستجوی گوگل کمی پیچیده‌تر است، اما می‌تواند راهی عالی برای یافتن فرصت‌های جدید باشد! و در نهایت، روش سوم استفاده از ابزار ردیابی کلمات کلیدی برای نظارت بر رتبه بندی است. شما می‌توانید این کار را به راحتی با استفاده از ویژگی‌های Wincher یکپارچه در افزونه Yoast SEO انجام دهید. پیشنهاد می‌شود برای تحقیق کلمات کلیدی از ابزارهای قدرتمندی مثل Google Trends و SEMrush کمک بگیرید. این موضوع هم فراموش نکنید که تولید محتوای شما، باید به صورت اصولی و صحیح باشد. اگر محتوای بی‌کیفیت تولید کنید، علاوه‌بر اینکه سایت شما پیشرفت نخواهد کرد، پسرفت هم می‌کنید.

اگر هم تصور می‌کنید که هنوز برای طراحی یک استراتژی آماده نیستید و نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، می‌توانید مقالات مشابه را مطالعه کنید. بنابراین، قبل از هر چیزی باید هدف سایت یا سئوی خود را به طور شفاف مشخص کنید و بعد بر اساس آن به طراحی استراتژی کیورد ریسرچ بپردازید. اگر یک سئوکار مبتدی هستید، احتمالا طراحی این استراتژی کمی برایتان سخت است. من در این محتوا شما را راهنمایی می‌کنم تا بهترین استراتژی ممکن را برای کیور ریسرچ سایت خود طراحی کنید. سپس مشابه تصویر زیر به زبانه دیگر مراجعه کرده و گزینه آیا می‌خواهید از برچسب متای کلمات کلیدی (meta keywords) استفاده کنید؟ را نیز بر روی حالت وضعیت قرار دهید. اگر سوالی داشتید، آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید، حتما پاسخ خواهیم داد.

این می تواند به شما کمک کند کلمات کلیدی جدیدی را پیدا کنید که به طور بالقوه می توانند ترافیک با تبدیل بالا و متمرکز زیادی را به وب سایت شما وارد کنند. افزونه Yoast SEO با پشتیبانی داخلی برای کلمات کلیدی و توضیحات متا ارائه می شود. ابتدا برای استفاده از کلمات کلیدی متا در سایت وردپرسی خود، باید آن را فعال کنید. به صفحه SEO در پیشخوان وردپرس بروید و سپس روی سربرگ “امکانات” کلیک کنید. امکانات زیادی در اختیار شما قرار گرفته که می توانید هر کدام از آنها را روشن یا خاموش کنید. با جابجایی کلید تغییر وضعیت مواردی را که لازم دارید روشن کنید و روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شوند.

اگر حجم جستجوی کلمه کلیدی ۵۰۰ باشد، نتایج صفحه اول آن کلمه کلیدی به طور متوسط ۵۰۰ بار در ماه دیده می شود. انتخاب کلمه کلیدی با حجم جستجوی بسیار کم، نمایش آنلاین صفحه وب شما را محدود می کند، بنابراین سعی کنید از آنها اجتناب کنید، مگر اینکه در یک بازار بسیار خاص باشید. روش‌های مختلفی برای بررسی عملکرد محتوای شما در نتایج جستجو وجود دارد. ساده‌ترین راه این است که عباراتی را که مقالات خود را برای آنها بهینه کرده‌اید در گوگل جستجو کنید. گزینه دیگر این است که از کنسول جستجوی گوگل استفاده کنید تا بفهمید برای کدام جستارها رتبه بندی انجام می‌دهید.

ما قبلا یک ویدئو آموزشی با عنوان “آموزش پیدا کردن بهترین کلمه کلیدی” در سایت ابزار وردپرس منتشر کرده‌ایم. اگر بتوانید این ویدئو آموزشی هم نگاه کنید، قطعا اطلاعات بسیار خوبی در این زمینه کسب خواهید کرد. به طور معمول در فرآیند تحقیق کلمات کلیدی 2 تا 5 هزار عبارت را بررسی می‌کنیم ولی قرار نیست که برای هر عبارت یک صفحه در سایت خود داشته باشیم. این اطلاعات به ما کمک می‌کند تا عباراتی که پیدا کرده بودیم را ارزش‌گذاری کرده و براساس میزان جستجو اولویت بندی کنیم. تصویر زیر فضای کار با کیورد پلنر را نشان می‌دهد و در هر گزارش می‌توانیم تا 10 عبارت مختلف را در آن وارد کنیم. بنابراین، نتیجه‌ای که از تحقیق کلمات کلیدی به کمک این ابزارها می‌گیرید، تاثیر زیادی روی رشد سایت شما دارند.

به همین علت تصمیم گرفتیم به نکات مهم اشاره کنیم؛ اینگونه اگر به مشکلی برخورد کردید، با مراجعه به همین مقاله آموزشی می‌توانید مشکل خود را حل کنید. فرض کنید در زمینه وردپرس فعالیت می‌کنید، خیلی راحت می‌توانید پرسش‌های زیر را به عنوان کلمات کلیدی در نظر بگیرید. شما اول باید مشخص کنید که چه هدفی دارید و چه مخاطبانی می‌خواهید به سمت سایت جذب کنید. برای اینکه بتوانید یک هدف مناسب با موضوع سایت و کسب‌وکار خود تعیین نمایید، باید به سوالات زیر پاسخ دهید. سینا عباسی، مدیر سئو ژاکت، بیش از 7 ساله که به‌صورت تخصصی در حوزه سئو فعالیت می‌کند.

با بررسی و ارزیابی دقیق سایت، می‌توانید روز به روز استراتژی‌های بهتری پیاده‌سازی کنید و این کار باعث پیشرفت سایت شما می‌شود. اگر بخواهید برای یک عبارت مهم چند محتوای جداگانه و مختلف تولید کنید، باعث سردرگمی موتورهای جستجوگر می‌شود. برای مثال اگر گوگل متوجه شود که چند محتوای مختلف با یک کلمه کلیدی منتشر کرده‌اید، به همه محتواهای شما امتیاز منفی می‌دهد. بنابراین هنگام انتشار محتوا، حتما به این موضوع دقت داشته باشید که کلمه کلیدی را بیشتر از یکبار استفاده نکنید. تحقیق کلمات کلیدی، یک تکنیک تحقیقاتی است که توسط سازندگان محتوا و متخصصان سئو استفاده می شود.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری