آموزش فروش در اینستاگرام 2023-05-24
آموزش فروش در اینستاگرام چطور در اینستاگرام بفروشیم؟
یک تکنیک فروش در اینستاگرام که ثابت شده هست، همین استفاده از هشتگهای درسته که تاثیر زیادی در دیده شدن پیجتون داره. این دوره، نه تنها تواناییهای تحلیلی و ارتباطی شما را تقویت میکند، بلکه با ارائه تمرینهای عملی و کارگاههای آموزشی، دانش تئوری را به مهارتهای قابل اجرا تبدیل میکند. تبدیل فالوور به مشتری یه فرایند دائمیه و نیاز به تلاش و صبر داره.
البته بحث محتوای اینستاگرام آنقدر وسیع است که نمی شود همۀ آن را در این مقاله جا داد. اگر مقالۀ «اهمیت فوقالعادۀ نظرات آنلاین کاربران + 4 ترفند» را مطالعه کنید، قطعا به تاثیر شگفتانگیز آن ایمان میآورید. اگر از سایت استفاده میکنید، مطمئن شوید که سایت شما در موبایل به خوبی نمایش داده میشود. هدایا و تخفیفهای ویژه، مشتریان را تشویق به خرید و معرفی شما به دیگران میکنند.
بدیهی است که روش اول امنیت پایینتری دارد و برای موفقیت در آن باید اعتبار زیادی نزد مشتریان داشته باشید. روش دوم معقولتر است و فرایند اعتمادسازی میان مشتری و کسبوکار را آسان میکند. یکی از مهمترین نکات در آموزش فروش اینترنتی در اینستاگرام و افزایش فروش در دیجیتال مارکتینگ، تعامل با کاربران است. از مخاطب بخواهید پستهای شما را لایک و نظرات خود را کامنت کند.
برای این کار شما باید کاربری فیسبوک خود را به حالت published تغییر دهید؛ سپس برای صفحه خود admin role یا قوانین مدیریتی ایجاد نمایید. فروشگاه اینستاگرام از شما میخواهد که یک کاتالوگ محصول داشته باشید که لیستی از تمام محصولات، موجودی و توضیحات شما است. بایوی اینستاگرام قابل جستجو نیست، بنابراین نگران کلمات کلیدی یا هشتگها نباشید. در بیو خود، می توانید کاربران را به انجام یک اقدام خاص مانند استفاده از یک هشتگ خاص یا بازدید از وب سایت خود تشویق کنید. بیوگرافی شما تنها جایی است که می توانید یک URL قابل کلیک ارائه دهید و ترافیک را به یک سایت خارجی هدایت کنید. اما میتوان از امکانات دیگر اینستاگرام در پیج فروش استفاده کرد و آن هم لینک در بیو است.
خرید فالوور فیک باعث بیاعتمادی فالوررها و مخاطبانتان میشود و ارزش پیج شما را پایین میآورد. اینستاگرام این امکان را در اختیارتان قرار داده که علاوهبر آپلود کردن عکس و متن، ویدیو هم در آن منتشر کنید. آمارها نشان میدهد که ویدیوهای اینستاگرام، تا ۲ برابر جذابیت بیشتری نسبت به دیگر پستها دارند. پس برای آنکه به خوبی توجه مخاطب را به خودتان جلب کنید، از ویدیوها استفاده کنید.
بسیاری از افراد برای خرید و فروش کالاهای مورد نظر خود شبکه اجتماعی اینستاگرام را انتخاب کرده اند. تبلیغات از طریق اینفلوئنسرها یکی دیگر از روشهای موثر برای افزایش اعتماد مشتریان و فروش است. اینفلوئنسرها بهدلیل داشتن ارتباط نزدیک با دنبالکنندگان خود میتوانند پیام برند شما را بهصورت طبیعی منتقل کنند. برای این کار، باید اینفلوئنسرهایی را انتخاب کنید که در حوزه کاری شما فعالیت دارند و سبک ارتباطی آنها با برند شما همخوانی دارد. تا چند سال پیش، رمز موفقیت برای افزایش فالوور در اینستاگرام، قرار دادن عکسهایی با گرافیک بالا بود. اما امروز دیگر، نگاه مخاطبان تنها به رنگ و لعاب تصاویر نیست و به محتوای متنی نیز، اهمیت زیادی میدهند.
هزینه های مرتبط با خرید پیج و تبلیغات می تواند به سرعت افزایش یابد و این موضوع ممکن است برای برخی از کسب و کارها به صرفه نباشد. همچنین، مدیریت یک پیج خریداری شده نیازمند زمان و تلاش زیادی است. به روزرسانی مداوم محصولات، پاسخگویی به سوالات مشتریان و نظارت بر بازخوردها از جمله وظایفی است که باید به آن ها توجه شود. تبلیغات در اینستاگرام می تواند به افزایش دیده شدن صفحه شما و جلب اعتماد مخاطبان کمک کند. با استفاده از تبلیغات هدفمند، شما می توانید محصولات خود را به افرادی نمایش دهید که به آن ها علاقه مند هستند. این کار نه تنها باعث افزایش فروش می شود، بلکه اعتبار برند شما را نیز تقویت می کند.
با پر کردن این فرم، متخصصان جریان به شما کمک میکنند تا بهترین استراتژی تبلیغاتی را برای کسبوکار خود انتخاب کنید. با کمک فروشگاه ساز پرتال، در کمتر از یک ساعت و بهسادگی ساخت همان پیج اینستاگرام، سایت فروشگاهیتان را راهاندازی کنید. برای اینکه بهشکل تاثیرگذاری در ذهن مخاطبان بمانید و اعتماد آنها را بهدست آورید، باید یک برنامۀ مشخص و مستمر برای انتشار پستهایتان، داشته باشید. با قدم زدن در مراکز خرید، جذب مغازههایی میشویم که شیشه و ویترین آن تمیز و از ظاهر خوب و مرتبی برخودار باشد. در مقابل، اگر ویترین فروشگاه بهم ریخته و نامناسب باشد، محصولات به سختی دیده شده و رغبت نمی کنیم وارد مغازه شویم.
با استفاده از محتوای جذاب و استراتژی های مناسب، حتی با تعداد فالوورهای کمتر نیز می توان به فروش موفق دست یافت. ارائه محتوای آموزشی رایگان یکی دیگر از راه های موثر برای جلب اعتماد مشتریان است. وقتی شما اطلاعات مفید و کاربردی را در اختیار مخاطبان قرار می دهید، آن ها شما را به عنوان یک منبع معتبر و قابل اعتماد می بینند. این محتوا می تواند شامل راهنمایی های مرتبط با محصولات، نکات کاربردی یا حتی آموزش های عمومی باشد. این کار نه تنها به افزایش تعامل با صفحه شما کمک می کند، بلکه باعث می شود مشتریان به شما وفادار بمانند. اینستاگرام یک پلتفرم پرطرفدار و البته اثرگذار در زمینه کسبوکار و بیزنس است.
حتی بعد از مدتی، برای هدفمندتر شدن مخاطبان، میتوانید فیلترهای دیگری مشخص کنید. به این ترتیب، تمرکزتان را فقط روی فالوورهای هدفمند خود قرار میدهید. با توجه به محصول یا خدمتتان، باید برای آن مخاطب هدف مشخص کنید و روی جذب آنها برنامهریزی کنید. مخاطب هدفمند خود را باید از میان خانمها و پیج برندهای آرایشی و بهداشتی، سالنهای زیبایی، میکاپ آرتیستها، پیدا کنید.
در این مقاله، میخواهیم درباره بعضی از راهکارهای افزایش فروش برای کسب و کارهای اینستاگرامی صحبت کنیم. اینستاگرام ابزارهای تبلیغاتی خوبی دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید. مثلاً میتوانید تبلیغات خود را به افرادی که به محصولات شما علاقه دارند، نشان دهید و از این طریق به فروش برسید و مشتریان جدید جذب کنید. برخورد مناسب، صبورانه و با حوصله، مهمترین ملاک برای افزایش فروش در اینستاگرام است.
پلتفرم تبلیغات جریان کمپینهای اینفلوئنسر مارکتینگ را بر اساس اهداف مشخصی مانند افزایش آگاهی از برند یا فروش مستقیم طراحی میکند. همچنین، با تحلیل معیارهایی مانند تعاملات، تعداد کلیکها و فروش نهایی، میتوانید اثربخشی این همکاری را ارزیابی کنید و استراتژیهای خود را بهبود دهید. استفاده درست از ابزارها موضوع مهم دیگری در آموزش فروش محصول در اینستاگرام است که میخواهیم آن را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم. فعالبودن و انتشار منظم محتوا باعث میشود صفحه شما همیشه در ذهن مخاطبان باقی بماند.
راستیآزمایی یکی از اصول اساسی و ترفندهای افزایش فروش در اینستاگرام است. اگر محصولی را به فروش میرسانید، سعی کنید آن را دقیقا به همان شکلی که هست نشان دهید. رنگ محصولات را به صورت طبیعی عکاسی کنید و از ایجاد هر گونه ادیت رنگی روی آن بپرهیزید. مخاطب، تنها زمانی به شما اعتماد میکند که عینا محصولی را که دیده، دریافت کند.
بنابراین بهتر است به طور هوشمندانه از آن استفاده کنید تا مخاطب را به برجستهترین صفحه بلاگ خود هدایت کنید. خدمات ۳۶۰ درجه ما میتواند در راهاندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید. بهتر است کار تبلیغات پولی خود را با یکی از شرکت های قابل اعتماد و مطمئن مانند آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت انجام دهید. چرا که تیم ما با تجربه چندین ساله ایی که در این زمینه دارد می تواند بهترین بازدهی را با هرینه مناسب انجام دهد. یک صفحه فیس بوک را از صفحات خود انتخاب کنید که میخواهید به آن متصل شوید.
اینجاست که به افرادی مانند بلاگرها، اینفلوئنسرها و پیجهای بزرگ خبری و رسانهای نیاز پیدا میکنید. در مقاله، رمز و رازهای پول درآوردن از اینستاگرام، در مورد این پیجها، کامل صحبت کردهایم. هایلایتهای پیجتان باید اصولی و دقیق تهیه شوند تا برای مشتریان مفید باشند. یکی از هایلایتهایی که هر پیج فروشگاهی حتما باید داشته باشد، هایلات رضایت مشتری است. همچنین یک هایلایت تهیه کنید که در آن روش خرید از فروشگاه، هزینه ارسال، روشهای ارسال و زمان ارسال کالا نوشته شده باشد.
تصویری که از مخاطبان خود دارید، ساخته ذهن شما و حاصل تجربیاتی است که در زندگی کسب کردهاید. نظرسنجی انجام دهید و از مخاطبان بخواهید علایق خود را مطرح کنند. توجه داشته باشید که برای نگهداری کالاها به فضایی نیاز دارید؛ بنابر این، باید به حجم و نوع محصولاتی که می فروشید، توجه کنید.
علاوه بر این، ویدئوهای واقعی مثل معرفی محصول یا پشت صحنه کار می تونه اعتماد رو بیشتر کنه. جلب اعتماد مشتری تو اینستاگرام با شفافیت و ارتباط قوی امکان پذیره. باید نظرات مثبت مشتری های قبلی رو به اشتراک بذاری، پاسخ سوالات رو سریع بدی و شرایط خرید و مرجوعی رو واضح توضیح بدی. همچنین استفاده از ویدئوهای واقعی، مثل معرفی محصول یا پشت صحنه کارت، به مشتری حس اعتماد بیشتری می ده. نظرات مثبت مشتریان قبلی یکی از قوی ترین ابزارها برای ایجاد اعتماد در بین مخاطبان جدید است.
اگر از تبلیغات کلیکی استفاده میکنید، سعی کنید کلمات کلیدی مرتبط با محصولات خود را انتخاب کنید. اگر شما لباس میفروشید، از زوایای مختلف عکس بگیرید و حتی یک ویدئو کوتاه از پوشیدن لباس و تنخور آن نمایش دهید تا کاربران با اطمینان بیشتری از شما خرید کنند. اگر شما کفش میفروشید، به جای نمایش ۱۰ مدل مشابه، ۳ مدل پرطرفدار را انتخاب کنید و آنها را به مشتریان پیشنهاد دهید. سعی کنید محصولات خود را دستهبندی کنید و فقط بهترینها را نمایش دهید.
در این روش که به آن UGC هم میگویند، مخاطبان پستهای منحصربه فردی تولید کرده و همراه با هشتگ مورد نظر شما در پیج خود میگذارند. خود اینستاگرام هم به کمک شما میآید و با یک ترفند افزایش فروش فوقالعاده، باعث میشود موفقیت بیشتری را تجریه کنید. این کارها به راحتی موجب افزایش فروش در اینستاگرام و رونق فعالیت تجاریتان میشود. فروشگاه اینستاگرام راهی بسیار ساده برای کاربران است تا بتوانند محصولات که میخواهند بخرند را پیدا کنند. کاربران میتوانند با کلیک بر یک محصول پیشنهادی، تصاویر بیشتری را مشاهده کنند که محصول، اطلاعات قیمت، سایر محصولات همان خردهفروش و نحوه خرید را نشان میدهد. علاوه بر راههای افزایش فروش در اینستاگرام که بهشون اشاره کردیم، روشهای متعددی هم برای افزایش مشتری در اینستا وجود داره که چند تا از مهمترینهاش رو اینجا آوردیم.
بنابراین ایجاد یک حس نزدیکی با مشتری، کمک زیادی به دیده شدن کسبوکارتان میکند. اینستاگرام مارکتینگ به عنوان یکی از راههای بازاریابی شناخته میشود که بهویژه در سالهای اخیر رشد و گسترش چشمگیری داشته است. شاید بتوان گفت امروزه، بخش عمدهای از افراد، این راه را برای خرید و فروش محصولات مورد نظرشان انتخاب میکنند. اینستاگرام به عنوان یک بستر عالی برای بازاریابی فعالیتها توانسته توجه بسیاری از کسبوکارها را به خود جلب کند و امروز یکی از کانالهای ارتباطی برای خرید و فروش کالاست.
آموزش فروش اینترنتی در اینستاگرام با ساخت اکانت بیزینس آغاز میشود. این اکانت امکان بارگذاری حرفهای محصول و دسترسی مخاطبان به صفحه فروشگاه را فعال میکند. همچنین امکانات تجزیهوتحلیل عملکرد پیچ را بهصورت رایگان در اختیارتان قرار میدهد. همان طور که گفتیم بهینه سازی پروفایل اینستاگرام یکی از مهم ترین مراحل در آموزش فروش در اینستاگرام است. تبدیل حساب اینستاگرام به حساب تجاری یکی از اقدامات ضروری برای افرادی است که به دنبال آموزش فروش در اینستاگرام هستند.
وارد شدن به اکسپلور بر اساس علایق کاربران، باکیفیت بودن پستها و پیج شما به راحتی قابل انجامه و میتونه بازدیدکنندههای خیلی زیادی رو وارد پیجتون کنه. خیلی مهمه بدونید هر پستی که شما تولید میکنید، باید هدف اصلیش ایجاد ارزش و جلب توجه مخاطبین پیجتون باشه، نه فقط فروش و نشون دادن محصولاتتون. قدم پنجم مهارت فروش در اینستاگرام.تا اینجا شما مغازهتون رو توی اینستاگرام ساختید، ویترینش رو پر از محصول کردید، مشتری جذب کردید و باهاشون تعامل برقرار کردید. اگر فروش را بلد باشید، میتوانید سختترین مشتریان را به خرید متقاعد کنید.
یا اینکه، در ازای یک پیشنهاد ویژه، از مشتریان راضی خود بخواهید، با ضبط یک ویدئوی یکی دو دقیقهای نظرشان را دربارۀ محصولتان بیان کنند. سپس آن را در پیجتان آپلود کنید؛ یا اینکه مشتریانتان را در پست یا استوری تگ کنید. در اینستاگرام، جواب کامنتها و پیامهای افراد را کامل و صمیمانه بدهید. یا اینکه در بعضی از پستها، از آنها بخواهید نظرشان را در مورد محصول یا خدمت شما بنویسند. به این ترتیب، میفهمید آنها چه میخواهند و ایرادات را برطرف میکنید.
همچنین، این اطلاعات قابل ویرایش هستند و می توانید در هر زمان آن ها را تغییر دهید. درآمد حاصل از فروش لباس در اینستاگرام به حدی بالاست که حتی برخی از سلبریتی های معروفی در ایران و خارج از ایران نیز فروشگاه های آنلاین خود را راه اندازی کرده اند. البته یادتان نرود که برای شروع یک فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام، نیازی به شهرت نیست و بسیاری از فروشگاه های موفق در ابتدا ناشناخته بودند. پیشنهادهای ویژه یکی از بهترین راهها برای افزایش فروش در اینستاگرام است. با ارائه تخفیفهای محدود (مانند تخفیفهای 24 ساعته)، حس فوریت ایجاد کنید تا مخاطبان سریعتر اقدام به خرید کنند.
ارائه تخفیف یا مزایا برای اشتراکگذاری محتوای مرتبط با محصولات شما. ارائه پیشنهاداتی مانند تخفیفها، نسخههای آزمایشی رایگان یا نظرات مشتریان برای تشویق به خرید. امروزه متخصصان زیادی هستند که در زمینه امنیت و بازگرداندن پیجهای بستهشده فعالیت میکنند. درصورتیکه با چالشهای امنیتی روبهرو شدید، میتوانید به چنین پیجهایی مراجعه و مشکلات خود را رفع کنید. هرچه سوالات بیشتر و دقیقتری بپرسید، بهتر مخاطبان را میشناسید.
تعداد مشخصی هشتگ داشته باشید (مثلا بین ۵ تا ۱۰ هشتگ) و در هر پست آنها را به کار ببرید. اگر نیاز به هشتگهای بیشتری دارید، آنها را به صورت کامنت زیر پست ذکر کنید. این کار باعث میشود فروش در اینستاگرام آسانتر شود و پیج شما توسط مشتریان بالقوه کشف شود. اگر آماده راهاندازی فروشگاه اینستاگرام و شروع فروش هستید ادامه مطلب را بخوانید تا بتوانید کار خود را شروع کنید. اولین قدم آموزش فروش اینترنتی در اینستاگرام اینه که اول باید حوزه یا niche کاری خودتون رو پیدا کنید، یعنی کسایی که ممکنه به محصولات و خدمات شما نیاز داشته باشن. با این کار، بهتر میفهمید که مخاطب شما به چه چیزی نیاز داره و چطور میتونید روی ذهنیت اون تاثیر بذارید.
نام نمایشی (Display Name) در اینستاگرام یکی از مهم ترین عوامل برای بهبود قابلیت جستجوی صفحه شماست. برخلاف نام کاربری (Username)، نام نمایشی می تواند شامل کلیدواژه های مرتبط با حوزه فعالیت شما باشد. این کار باعث می شود صفحه شما در نتایج جستجوی اینستاگرام بهتر دیده شود. در مرحله بعد، اینستاگرام از شما می پرسد که آیا مایل هستید حساب تجاری خود را به حساب فیس بوک متصل کنید. این اتصال به شما امکان می دهد تا تبلیغات خود را در هر دو پلتفرم مدیریت کنید. اگر تمایلی به این کار ندارید، می توانید گزینه Don’t Connect to Facebook Now را انتخاب کنید.
همانطور که میدانید خرید از طریق اینترنت و یا اینستاگرام مشکلاتی را در پی دارد؛ یعنی خریدار نمی تواند جنس شما را از نظر فیزیکی لمس کند و یا ابعاد آن را بسنجد. هرچند در ظاهر باعث میشود پیج شما پرطرفدار به نظر برسد اما ضرر آن خیلی بیشتر از سودش است. دومین قدم آموزش فروش در اینستا اینه که پروفایل خودتون رو از حالت عادی به حالت بیزینسی و حرفهای عوض کنید. بعد از اون، اکانت شما به قابلیتهایی مثل insight، ads و … مجهز میشه که میتونه خیلی به رشد پیجتون کمک کنه. از مشتری بخواهید برای دریافت اطلاعات و لینک خرید محصول، عددی را زیر پست مربوط به آن کامنت کند.
استفاده از کلیدواژه های مرتبط با حوزه فعالیت شما در این بخش، به بهبود قابلیت جستجوی صفحه کمک می کند. به عنوان مثال، اگر در زمینه فروش محصولات آرایشی فعالیت می کنید، می توانید از عبارتی مانند «فروش محصولات آرایشی برند فلان» استفاده کنید. این کار نه تنها به کاربران کمک می کند تا حوزه فعالیت شما را بهتر درک کنند، بلکه شانس دیده شدن صفحه شما را در جستجوها افزایش می دهد. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که بیشتر خریداران پوشاک در اینستاگرام، بانوان هستند. به عنوان مثال، یک خانم متاهل برای خود و خانواده اش خرید می کند. بنابر این، استراتژی های تبلیغاتی که در آموزش فروش در اینستاگرام آموختید باید به گونه ای طراحی شوند که بیشتر بر روی نیازها و سلیقه های خانم ها تمرکز کنند.
فیلمهایی از دریافت بستههای خریداری شده، آنباکسینگ بستهها، تجربیات خرید و … میتوانند به افزایش فروش در اینستاگرام نیز بسیار کمک کنند. برای پست گذاشتن در پیج فروشگاهی اینستاگرام خود باید دقیقا مانند پیجهای شخصی عمل کنید؛ عکس محصول مورد نظرتان را انتخاب و در نهایت برای آن یک کپشن مناسب بنویسید. به پروفایل اینستاگرام کسب و کار خود بروید و روی نماد منو کلیک کنید. قبل از شروع، مهم است که توجه داشته باشیم که اینستاگرام برای محتوای لحظهای در نظر گرفته شده است. برای در ارتباط ماندن با کاربران خود، باید منابع مورد نیاز برای پست کردن منظم را داشته و برای آن برنامهریزی کنید.
با استفاده از این برنامه میتوانید تعامل بسیار خوبی را با کاربران و مخاطبان هدف خود ایجاد کنید. اگر میخواهید افزایش فروش در اینستاگرام را در سطح بسیار بالایی تجربه کنید، ترفندهای بالا را به خوبی به کار بگیرید. دقت کنید که به ثمر رسیدن هر کاری، بویژه در حوزه پیج بیزنس نیازمند صبر و حوصله و تلاش دائمی است. پس زود ناامید نشوید و با رعایت این نکات به تلاشتان ادامه دهید. با یادگیری استفاده موثر از این پلتفرم، میتوانید صفحه اینستاگرامی کسبوکار خود را متحول کرده و رشد چشمگیری در فروش تجربه کنید. تقویم محتوایی در آموزش فروش اینترنتی در اینستاگرام، جایگاه ویژه ای دارد.
روزانه میلیونها نفر در اینستاگرام به دنبال محصولات و خدمات مدنظرشون هستن و اونهارو از پیجهای مختلف تهیه میکنن. شما هم فقط به کمی آموزش فروش در اینستاگرام نیاز دارید تا به یکی از این پیج ها تبدیل بشید. تو این مقاله یک آموزش رایگان فروش در اینستاگرام بهتون ارائه میدیم، همراهمون باشید. امروزه بیشتر مردم و مخصوصا قشر جوان از اینستاگرام استفاده میکنند.
با استفاده از روشهای درست و تعامل مستمر با مشتریها میتونید به مرور زمان، فالوورهاتون رو به مشتریان وفادار تبدیل کنید و فروش خودتون رو به طور قابل توجهی افزایش بدید. به یاد داشته باشید که صفحه اینستاگرام شما ویترین مغازه شماست. پس وقت بذارید و یه صفحه شیک و جذاب بسازید تا مشتریها رو مجذوب خودتون کنید و مهارت فروش در اینستاگرام رو ارتقا بدین. همونطور که توی دنیای واقعی یه مغازه شیک مشتری رو جذب میکنه، توی اینستاگرام هم یه صفحه آراسته و مرتب میتونه نظر مخاطب رو جلب کنه و اون رو به یه مشتری وفادار تبدیل کنه.
جلب اعتماد مشتریان در اینستاگرام نیازمند استفاده از استراتژی های هوشمندانه و تعامل مداوم با مخاطبان است. این اقدامات ذکر شده در آموزش فروش در اینستاگرام، نه تنها به رشد کسب و کار شما کمک می کنند، بلکه باعث ایجاد رابطه ای پایدار و معنادار با مشتریان می شوند. شما برای افزایش فروش خود باید به دنبال روشهایی باشید که اعتماد کاربر را جلب کنید. یکی از راههایی که باعث افزایش فروش محصول در اینستاگرام و جلب اعتماد مشتری میشود، پاسخگویی مناسب و به موقع است. اگر مشتری از شما سوالی دارد، پاسخ محترمانه به او باعث جلب اعتماد او میشود و احساس میکند با یک فروشنده حرفهای در ارتباط است.
خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام